oficjalny blog audycji Rap Sesja, której możesz słuchać w każdą niedziele o 22:00 w Radiu Kampus 97,1 fm www.radiokampus.waw.pl
RSS
wtorek, 29 grudnia 2009

1. Grammatik - Wiatruczas

2. Mos Def - Mista nigga

3. Quiz feat. Brudne Serca, DJ Slip - Słowo dla

4. Quiz feat. Karwan, DJ Slip - Pozmieniało się dookoła

5. Na Pół Etatu - 300 mil stąd

6. Quiz feat. Proceente - Wypierdalam stąd

7.  Tymon - Oto ja

Jeszcze raz dzięki dla Quiza za umożliwienie nam puszczenia premierowych numerów z jego płyty. High five!

Za tydzień w Rap Sesji podsumowanie roku 2009. Szersze info na dniach. Myślę, że będzie ciekawie...

A tymczasem fotki uwieczniające ostatnią audycję i pokazujące Rap Sesję od kuchni. Autorem zdjęć jest Łukasz Porębski.

21:42, muflon_truflon
Link Komentarze (1) »
piątek, 25 grudnia 2009

Rap Sesja niesie wam dobrą nowinę! W najbliższą niedzielę nielada kąsek dla wszystkich fanów undergroundowego brzmienia. Do naszej audycji wpadnie ekipa Na Pół Etatu czyli Quiz, Feelhip i Dj Slip.

Głównym tematem rozmowy będzie nowa płyta Quiza "Materiał producencki", która ukaże się jeszcze w tym roku, a parę premierowych kawałków będziecie mogli usłyszeć właśnie u nas, w najbliższą niedzielę. Kto wie, może Quiz podaruje też jakiemuś słuchaczowi oryginał swojego albumu w ramach spóźnionego świątecznego prezentu...

Pogadamy też o przyszłości ekipy NPE i spróbujemy namówić Feelhipa (a może i Quiza) na krótki freestyle.

Słuchaj nas w niedzielę o 22:00 na antenie Radia Kampus!

18:36, muflon_truflon
Link Dodaj komentarz »
środa, 23 grudnia 2009

Cześć mordeczki.

w ostatniej audycji ze względu na brak gości czy materiałów z imprez mieliśmy wreszcie okazję puścić trochę więcej muzyki.

Tak to się przedstawiało:

1. Majkel - Kontrkultura

2. TłustyKot - NC

3. Tede feat. Mrozu - Rewolucja

4. Royce da 5'9 feat. Kay Young - Things for your girlfriend

5. Praktik feat. Dizkret, Piotr Pacak - Jestem tu

6. Cisza i Spokój - Gorączka sobotniej nocy

7. Kid Cudi feat. MGMT - Pursuit of happiness

8. Drinkallstars [Onar, Wankej, Ten Typ Mes, Emil Blef, Pezet, Pjus, Stasiak] - Kolejny drink

Pare osób na gg narzekało, że mało freestyle'u ostatnio. Postaramy się to naprawić w najbliższych audycjach. Generalnie jeśli chodzi o nasze plany na następne audycje (niekoniecznie już na tę najbliższą) to zaproszenie Pejota, Quiza, moja walka z Andrzejem Szajewskim i podsumowanie roku 2009. Info odnośnie najbliższej audycji na dniach.

A co do podsumowania roku 2009 planujemy dla was małą niespodziankę. Ale o tym narazie cichosza.

14:58, muflon_truflon
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 17 grudnia 2009

Jak wiecie w ostatniej audycji gościliśmy u nas Wene i Menta, to też playlista była zdominowana przez materiały z ich płyty. Tak to leciało! Taka to melodia:

1. W.E.N.A. & Rasmentalism feat. DJ Tort - Chcemy uciec

2. W.E.N.A. & Rasmentalism feat. Tetris - Jeden raz

3. Hocus Pocus feat. The Procussions - Hip-Hop

4. Rakim - Walk these streets

5. W.E.N.A. & Rasmentalism feat. Zkibwoy - Usta ulic

6. Gift of Gab - Lightyears

No.

Jak to wieszcz Roch Pawlak kiedyś słusznie ujął "Wena jest King-Konga", także musieliśmy go oddać i w następnej audycji ani Menta ani Weny w Rap Sesji nie usłyszycie. Nie będzie Weny, ale za to będzie wena (jak jeszcze raz użyję tej dwuznaczności to po prostu pierdolnij mnie w łeb), więc bedzie fajnie. W najbliższą niedziele odbędzie się pierwszy FREESTYLE BATTLE W RAMACH RAP SESJI. Szczegóły wkrótce.

a zanim będzie niedziela, będzie sobota. A w sobotę Gdańsk. "A w Gdańsku...W Gdańsku słuchaj... tak... w barbadosie byłem na pizzy ostatnio" cytując klasykę. A w Gdańsku NBDS Hip-Hop Fest. Bitwa, koncerty Mesa i Tetrisa i tańce, hulańce i swawola.

Do dzisiejszej młodzieży trzeba przemawiać obrazem więc proszę:

01:43, muflon_truflon
Link Komentarze (1) »
piątek, 11 grudnia 2009

a u nas jest! znaczy będzie. I nie wena, tylko Wena.

W najbliższą niedziele w szalonym studio Radia Kampus zagoszczą Ment i Wena czyli 2/3 projektu W.E.N.A. & Rasmentalism. Będzie okazja aby posłuchać paru numerów z ich płyty, a także zamienić parę słów o tym projekcie. Nie zabraknie też naszego wspólnego freestyle'u z Wena, który przecież 'na koncertach niezle tnie na wolno'. A kto wie, może chłopaki pokuszą się o wykonanie jakiegoś numeru na żywo.

W związku z wizytą chłopaków niestety w tym tygodniu nie będzie okazji do przeprowadzenia epickiej batalii między mną a Andrzejem Szajewskim, prowadzącym Gilotyny (audycji która poprzedza Rap Sesję), który to wyzwał mnie do walki na wolno tydzień temu. Ta walka na mur beton w następnej Rap Sesji.

PS ostatnio zapomniałem wam dać ripa poprzedniej audycji. Oto on:

http://www.przeklej.pl/plik/rapsesja-06-12-2009r-mp3-0005to0el03p

16:39, muflon_truflon
Link Komentarze (2) »
wtorek, 08 grudnia 2009

1. Tetris - Obudź się

2. Naughty by nature - Feel me flow

3. Cam'ron feat. Juelz Santana - Hey ma

4. Molesta - Wiedziałem że tak będzie

5. Jay-Z - Lost ones

6. Esdwa&Pogo - Muzyka rozrywkowa

 

W najbliższą niedziele w Rap Sesji będzie naprawdę ciekawie. Wkrótce info

Żeby nie było nudno jako bonus do literek załączam fajny cypher. W Rap Sesji jeszcze nawijki na takim poziomie nie było:) m.in. NoCanDo, Okwerdz, TheSaurus, Franco.

 

15:51, muflon_truflon
Link Komentarze (4) »
czwartek, 03 grudnia 2009

Tutaj macie link do poprzedniej audycji:

http://www.sendspace.pl/file/6990a70c4c3f7cc565bdee4

jakość słaba i pierwszy kawałek obcięty, ale i tak wielkie 5 dla ripującego.

Teraz odnośnie następnej audycji: Już po raz ostatni zajmiemy się tematem Wojny o Wawel. W sobotę odbywa się finał tej imprezy i w związku z tym, w niedziele możecie spodziewać się pierwszych nagrań z tej imprezy właśnie w Rap Sesji. Rozmowy z zawodnikami, fragmenty bitew itd. Myślę, że fanów freestyle'u nie muszę dłużej zachęcać.

Tym których nie interesują kwestie bitew przypominam, że Rap Sesja to też sporo dobrego rapu do posłuchania.
Niedziela, godz. 22:00, Radio Kampus.

strzała!

17:27, muflon_truflon
Link Dodaj komentarz »